«محمد علیجانی» رئیس مجمع نمایندگان گیلان شد
رشت- «محمد علیجانی» نماینده مردم رودسر و املش در مجلس به عنوان رئیس جدید مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد.
به گزارش گیلان فردا 24، صبح یکشنبه در جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان که با حضور نمایندگان استان برگزار شد، محمد علیجانی نماینده مردم رودسر و املش با نظر و موافقت اعضای مجمع به عنوان رئیس مجمع نمایندگان گیلان انتخاب شد
در این نشست همچنین از خدمات، تلاشها و اقدامات جبار کوچکینژاد ارم ساداتی، رئیس پیشین مجمع نمایندگان گیلان، قدردانی شد.
ارسال دیدگاه
برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربری شوید
هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.