03 تیر 1405

یاسمین انصاری، بانی استیضاح وزیر جنگ آمریکا: تهدید شده‌ام

یاسمین انصاری، نماینده ایالت آریزونا در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که پس از کلید زدن طرح استیضاح وزیر جنگ، او، خانواده و کارکنان دفترش هدف کارزار «لفاظی‌های نفرت‌انگیز و حتی تهدیدات» قرار گرفته‌اند.

یاسمین انصاری، بانی استیضاح وزیر جنگ آمریکا: تهدید شده‌ام

به گزارش گیلان فردا 24 یاسمین انصاری، نماینده ایالت آریزونا در مجلس نمایندگان آمریکا گفت که پس از کلید زدن طرح استیضاح وزیر جنگ، او، خانواده و کارکنان دفترش هدف کارزار «لفاظی‌های نفرت‌انگیز و حتی تهدیدات» قرار گرفته‌اند.

او ضمن تکرار مخالفت خود با جنگ علیه ایران گفت: در برابر جنگ غیرقانونی دونالد ترامپ و پیت هگزث می‌ایستم.

ایشان گفت از نظر او، این حملات ارتباطی با حقیقت ندارند. آنها محصول ناامیدی کسانی هستند که سعی می‌کنند توجه را از یک جنگ غیرقانونی و شکست‌خورده، افزایش هزینه‌های زندگی و یک دولت بدون هیچ استراتژی منسجم، منحرف کنند، در حالی که آمریکایی‌ها هزینه آن را در پمپ بنزین‌ها می‌پردازند.

در حالی که آنها دروغ می‌گویند، اعضای پرسنل ارتش آمریکا در معرض خطر قرار می‌گیرند و تلفات واقعی در جنگی که فاقد توجیه است، رو به افزایش است.

بیگی

ارسال دیدگاه

    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است.

×
modal image
خانه جستجو اخبارها تماس با ما